Google I / O 2021. Android 12, Pixel Buds և էլ ինչ կարելի է ակնկալել

110

Google I / O 2021. Android 12, Pixel Buds և էլ ինչ կարելի է ակնկալել

Մայիսի 18-ին  մեկնարկել է Google I / O-ը և չնայած այն ծրագրավորողների համաժողովն է, ամենայն հավանականությամբ, մենք վերջնարդյունքում կտեսնենք որոշ հիմնական հայտարարություններ արտադրանքի վերաբերյալ, ներառյալ ավելի շատ մանրամասներ Android 12-ի և հնարավոր է Pixel ապարատի մասին: Անցյալ տարի ընկերությունը համաճարակի պատճառով բաց թողեց I / O- ն, ուստի շատ բան կա սպասելու:

Ինչպես դիտել Google I / O- ն

Google I / O- ն այս տարի ամբողջովին վիրտուալ է և բոլորի մասնակցությունը անվճար է, մայիսի 18-ից 20-ը: Բացման հիմնական զեկույցը սկսվում է առավոտյան 10: Google- ը նաև հրապարակել է հիմնական զեկույցների և Breakout նիստերի պաշտոնական ժամանակացույցը: Google I / O- ին գրանցվելու համար պարզապես անհրաժեշտ է մուտք գործել ձեր Google հաշիվ և գրանցվել միջոցառմանը:

Twitter Blue- ի բաժանորդային ծառայության մասին

Twitter- ի սպասվող բաժանորդային ծառայությունը կկոչվի Twitter Blue և կարժենա ամսական $ 3, շաբաթ օրը Twitter- ում գրել է Մանչուն Վոնգը: Մայիսի սկզբին սոցիալական կայքը խոսեց առաջիկա բաժանորդագրության առաջարկի մասին և  բլոգում ՝ Twitter- ի կողմից գովազդի արգելափակման Scroll ձեռքբերման մասին։

Վոնգը նաև ասաց, որ ծառայությունը կարող է ունենալ գների մակարդակի մոդել, այն օգտվողները, ովքեր ավելի շատ գումար են վճարում, ավելի շատ գործառույթներ կստանան, և նա ասաց, որ այդ հատկություններից մեկը կլինի «Հավաքածուները», ինչը թույլ կտա ձեզ պահպանել սիրված թվիթերը հավաքածուներում, որպեսզի հետագայում դրանց որոնումը ավելի դյուրին լինի:

Անհասկանալի է, թե երբ է գործարկվելու Twitter- ի բաժանորդային ծառայությունը, բայց ընկերությունը փորձարկել է այնպիսի գործառույթներ, ինչպիսիք են ՝ թվիթերը չեղարկելը, Tweetdeck- ի և Super Follows- ի վահանակի հավելվածից օգտվելու գանձումը, ինչը թույլ կտա ձեզ հետևել ստեղծողին կամ հրատարակչին ամսական բաժանորդավճարով և ստանալ բացառիկ բովանդակություն: Կա նաև Scroll տեխնոլոգիա, որը կարող է Twitter- ի օգտվողներին առաջարկել գովազդի զննում-զննման փորձ:

Covid-19. YouTube- ը սկսում է պատվաստումների գովազդային արշավը

YouTube- ը նախաձեռնել է բազմամիլիոնանոց գովազդային արշավ, որպեսզի խրախուսի Մեծ Բրիտանիայի երիտասարդներին պատվաստվել Covid-19- ի դեմ:

Այն ասում է, որ NHS- ի հետ համագործակցությունը կներառի ավտոբուսներում, գովազդային վահանակներում, կանգառներում և YouTube- ում գովազդներ, որոնց համար վճարում է տեսանյութերի փոխանակման կայքը:

YouTube- ը քննադատության է ենթարկվել այն բանի համար, որ նա դանդաղ է դադարեցնում կորոնավիրուսի ապատեղեկատվության տարածումը:

Բայց ասվում է, որ այն հեռացրել է Covid-19 900,000 տեսանյութեր, որոնք խախտել են դրա կանոնները:

Արշավը կներկայացնի «Եկեք հետ չդառնանք» կարգախոսը և ցույց կտա խմբային գործողություններ և միջոցառումներ, ինչպիսիք են համերգները, որոնք հնարավոր կլինեն կրկին համաճարակից հետո:

YouTube-ի Միացյալ Թագավորության մասնաճյուղի գործադիր տնօրեն Բեն Մաքուվեն Վիլսոնը ասաց, որ ցանկանում է խուսափել «պատվաստանյութերի երկպառակտությունից» երիտասարդների շրջանում, քանի որ ամռանը կյանքը սկսում է նորմալանալ:

Արեն ՂԱՐԻԲՅԱՆ