F-35 Կործանիչի մրցակիցը. ո՞րն է լինելու առաջին ռուսական մեկ շարժիչով կործանիչը

75

«Ростех»- ը հայտարարեց «սկզբունքորեն նոր» մարտական ​​ինքնաթիռի մասին, որը կներկայացվի MAKS-2021 ավիաշոուի առաջին օրը:Gazeta.Ru-ի հաղորդմամբ, այս ինքնաթիռը կդառնա առաջին մեկ շարժիչով կործանիչը, իսկ դրա զարգացումն իրականացվում է ՄԻԳ ինքնաթիռի կոնցեռնի հիման վրա: Փորձագետները կարծում են, որ նորագույն կործանիչի արտահանման ներուժը կարելի է համեմատել ամերիկյան F-35-ի հետ:

Նոր ինքնաթիռները պատրաստելու է ՄԻԳ ավիացիոն կոնցեռնը ՝ իր նախագծերից մեկի հիման վրա։

«Դա կլինի թեթև բազմաֆունկցիոնալ ինքնաթիռ, որն ունակ է գործել ինչպես օդային, այնպես էլ ցամաքային թիրախների դեմ: », – ասաց ռազմարդյունաբերական համալիրի աղբյուրը::

Մեկշարժիչային ինքնաթիռները Ռուսաստանի օդուժի հետ ծառայությունից հետ կանչվեցին դեռ 90-ականներին ՝ այդ ժամանակ ՌՕՈՒ Պյոտր Դեյնեկինի որոշմամբ: Բայց, ինչպես նշում է աղբյուրը, «այժմ շարժիչների հուսալիությունը թույլ է տալիս ստեղծել միաշարժիչ մեքենաներ. Դրանք ավելի քիչ վառելիքի սպառում են պահանջում և ավելի խնայող են՝ նույն քաշի և չափի բնութագրերով»:

Միևնույն ժամանակ, կործանիչը կունենա արհեստական ​​ինտելեկտի վրա հիմնված կառավարման հսկողության համակարգ, որը օդաչուին թույլ կտա նվազագույնի հասցնել իր մասնակցությունը ինքնաթիռի ղեկավարմանը: «Օդում ակտիվորեն օգտագործվելու է այս համակարգը, որպեսզի, օրինակ, օդաչուի վնասվածքի կամ գիտակցության կորստի դեպքում, օդանավը շարունակի իր թռիչքը և կարողանա անվտանգ վերադառնալ մեկնող օդանավակայան», բացատրեց պաշտպանական արդյունաբերության ներկայացուցիչը:

Բացի այդ, մեքենայի ստեղծման համար կօգտագործվեն ռադիոալիքային հետքի նվազեցման բոլոր առկա տեխնոլոգիաները, ներառյալ ինքնաթիռի կառուցման հատուկ երկրաչափությունը և հատուկ ծածկույթը:

MAKS-2021 ավիաշոուն, որին կներկայացվի նախագիծը, կանցկացվի Ժուկովսկիում Գրոմովի անվան թռիչքների հետազոտական ինստիտուտում հուլիսի 20-ից 25-ը:

Aviaport գործակալության գլխավոր խմբագիր Օլեգ Պանթելևը կարծում է, որ նոր ինքնաթիռների արտադրության մեջ կարող են ներգրավվել ցանկացած ռուսական ավիաշինական գործարան, որոնց մեծ մասը ներառված է Միացյալ ավիաշինական կորպորացիայում:

Ռազմավարությունների և տեխնոլոգիաների վերլուծության կենտրոնի (CAST) ավագ հետազոտող Միխայիլ Բարաբանովը առաջարկեց, որ Սուխոյ կոնստրուկտորային բյուրոն էլ մասնակցի կործանիչի ստեղծմանը, և նոր օդանավը համեմատեց հինգերորդ սերնդի Su-57 կործանիչի հետ: «Կարծում եմ, որ այն նման կլինի մեկ շարժիչով փոքրացված Su-57- ի: Հիմա ՄԻԳ- ն ու Սուխոյը միասին են աշխատում », – հավելեց նա:

Ի աջակցություն նախագծի, ստեղծվել է կայք, որի վրա վերբեռնվել է պրեմիերայի հայտարարության հետ տեսանյութ և մեկնարկել է ներկայացման հետհաշվարկ: Շրջանակները ցույց են տալիս չորս վայրեր ՝ ԱՄԷ, Վիետնամ, Հնդկաստան, Արգենտինա, որոնք ակնհայտորեն ներկայանում են որպես նոր օդանավի հավանական գնորդները: Նկարահանվել է նաև օդանավի թռիչքը, որի ուրվագծերը թաքնված են մշուշի մեջ, դրա արտացոլումը թռիչքի ընթացքում ջրի մեջ և առջևի վայրէջքի հանդերձանքի մի մասը:

«Համոզված ենք, որ UAC մասնագետների կողմից մշակված նոր արտադրանքը իսկական հետաքրքրություն կառաջացնի ոչ միայն մեր երկրում, այլ նաև աշխարհի այլ տարածաշրջաններում, այդ թվում` արտերկրում գտնվող մեր մրցակիցների », – ասվում է «Ростех»-ի հայտարարության մեջ:

Aviaport գործակալությունից Օլեգ Պանտելևը կարծում է, որ նոր ինքնաթիռը կզբաղեցնի MiG-29 թեթեւ կործանիչների տեղը և միջազգային շուկայում մրցելու է ամերիկյան F-35- ի հետ:

«Մենք ունենք հինգերորդ սերնդի Su-57 կործանիչ, ծանր, և մինչ վերջերս չկար հինգերորդ սերնդի թեթև կործանիչ: Հետևաբար, F-35 դասի և չափի մեքենայի ստեղծում, որը կենտրոնացած կլինի ներքին շուկայի վրա ՝ որպես MiG-29- ի փոխարինող, իսկ արտաքինի վրա ՝ որպես MiG- ի փոխարինող և F- ի մրցակից:», – բացատրեց Պանտելեևը …

Նրա խոսքով ՝ ծանր կործանիչը պահանջարկ ունի երկար սահման կամ ափամերձ գոտի ունեցող երկրներում, ինչպիսին Ռուսաստանն է, և ավելի տրամաբանական է, որ փոքր երկրներն օգտագործեն թեթև ՝ դրանք ավելի փոքր են և ավելի էժան: «Եթե մենք խոսում ենք թեթև կործանիչի մասին, այո, դա իսկապես ավելի էժան է և՛ շինարարության, և՛ շահագործման մեջ: Հատկապես, եթե դա մեկ շարժիչային ինքնաթիռ է: Սա, իհարկե, մեծապես նվազեցնում է ծախսերի մակարդակը », – նշել է Պանտելեևը:

Նոր կործանիչի զանգվածը առանց զենքի կարող է կազմել 17-19 տոննա, ինչը համեմատելի է F-35- ի հետ, մինչդեռ Su-57- ի զանգվածը հասնում է 30 տոննայի, շարունակեց փորձագետը:

Ըստ CAST- ի Միխայիլ Բարաբանովի, նոր ինքնաթիռների արտահանման ներուժը մեծ կլինի, հատկապես, եթե այն կառուցվի այլ երկրների հետ համագործակցությամբ: