Ի՞նչ են կարդում դպրոցականները գրականության դասերին Եվրոպայում, ԱՄՆ-ում և Ճապոնիայում. (168 ժամ)

120

Ֆրանսիա

Պարտադիր ծրագրում՝

Կրետյեն դը Թրուա. «Լանցելոտ»

Ժան Բատիստ Մոլիեր. «Ժլատը»

Պյեռ Կորնել. «Սիդ»

Պեդրո Կալդերոն. «Կյանքը երազ է»

Վիկտոր Հյուգո. «Թշվառները»

Էմիլ Զոլա. «Ժերմինալ»

Գուստավ Ֆլոբեր. «Մադամ Բովարի»

Օնորե դը Բալզակ. «Մարդկային կատակերգություն»

Անտուան դը Սենթ-Էքզյուպերի. «Փոքրիկ իշխանը»

Ալբեր Քամյու. «Անկում»:

ԱՄՆ

Միասնական դպրոցական ծրագիր, որպես այդպիսին, ԱՄՆ-ում չկա: Անգլերենի դասերին կարդում ու քննարկում են այնպիսի ստեղծագործություններ, որոնք ընտրում է ուսուցիչը:

Պարտադիր ծրագրում՝

Թեոդոր Դրայզեր. «Ամերիկյան ողբերգություն», «Ֆինանսիստ»

Ուիլյամ Ֆոլքներ. «Շառաչ և ցասում»

Ռոբերտ Լյուիս Սթիվենսոն. «Գանձերի կղզին»

Ջոզեֆ Քոնրադ. «Խավարի սիրտը»

Ջորջ Օրվել. «Անասնաֆերմա»

Թերրի Պրատչեթ. «Հարթ աշխարհ»

Էդիթ Ուորթոն. «Անմեղության դարաշրջան»

Գերման Մելվիլլ. «Մոբի Դիկ»

Դէնիել Քիզ. «Ծաղիկներ՝ Էլջերնոնի համար»

Էդգար Պո. Բանաստեղծություններ և պոեմներ

Մեծ Բրիտանիա

Անգլիացիները դպրոցում կարդում են այն, ինչ ընդունված է համարել դասական անգլիական գրականություն:

Պարտադիր ծրագրում՝

Ջ. Չոսեր. «Քենթրբերիական պատմություններ»

Կ. Մարլո. «Դոկտոր Ֆաուստի ողբերգական պատմությունը»

Դ. Դեֆո. «Ռոբինզոն Կրուզո»

Ջ. Սվիֆթ. «Գուլիվերի ճանապարհորդությունը»

Ս. Ռիչարդսոն. «Կլարիսա կամ երիտասարդ լեդիի պատմությունը», «Պամելա»

Գ. Ֆիլդինգ. «Թոմ Ջոնս ընկեցիկի պատմությունը»

Չարլզ Դիքքենս. «Օլիվեր Թվիսթի արկածները»

Ուիլյամ Թեքերեյ. «Փառասիրության տոնավաճառ»

Ջորջ Էլիոթ. «Ջրաղացը Ֆլոսսի վրա»

Ս. Քոլրիջ. «Ծեր նավաստին»

Գերմանիա

Սովորական դպրոցներում հիմնականում անցնում են գերմանացի գրողների ստեղծագործությունները, իսկ հումանիտար թեքմամբ գիմնազիաներում մանրամասն ուսումնասիրում են ամեն ինչ՝ սկսած անտիկ հեղինակներից՝ մինչև ամենաժամանակակիցները:

Պարտադիր ծրագրում՝

Գոթհոլդ Էֆրայիմ Լեսսինգ. «Նաթան Իմաստուն»

Ֆրիդրիխ Շիլլեր. «Ավազակներ», «Մարիա Ստյուարտ», «Սեր և խարդավանք»

Յոհան Վոլֆգանգ Գյոթե. «Երիտասարդ Վերթերի տառապանքները»

Հենրիխ Հայնե. «Ճանապարհորդություն Հարցով»

Թոման Ման. «Բուդդենբրոքները», «Կախարդական լեռը»

Հենրիխ ֆոն Քլյայսթ. «Մարքիզա դը Օ»

Ֆրիդրիխ Դյուրենմաթ. «Ծեր կնոջ այցը», «Ֆիզիկոսներ»

Ամադեուս Հոֆման. «Գաճաճ Ցախես», «Մուռ կատվի կենսապատումը»

Էդուարդ Մյորիքե. «Նկարիչ Նոլտենը», «Մոցարտը՝ Պրահայի ճանապարհին»

Գեորգ Բյուհներ. «Դանտոնի մահը»

Ճապոնիա

Ինչպես և Ռուսաստանում, Գերմանիայում և Մեծ Բրիտանիայում, այստեղ ևս հիմնական ուշադրությունը հատկացվում է հայրենական գրականության ուսումնասիրությանը:

Մուրասակի Սիկիբու. «Ասք Հենզիի մասին»

Սէյ-Սյոնագոն. «Գլխավերևի գրառումներ»

Հիգուտի Իթիյո. «Հասակակիցներ»

Յուկիո Միսիմա. «Ոսկե տաճարը»

Կոբո Աբէ. «Ավազուտների կինը»

Սոսէկի Նացումէ. «Սիրտը»

Ռյունոսկէ Ակուտագավա. «Ռասյոմոն»

Օհայ Մորի. «Պարուհին»

Հարուկի Մուրակամի. «Ոչխարների որսը»

Սիկի Մասաոկա. Բանաստեղծություններ

Իհարկե, հայրենական գրականությունն առաջին տեղում է միշտ, բայց կան համաշխարհային գրականության նմուշներ, որոնք ընդգրկված են գրեթե բոլոր երկրների դպրոցական ծրագրերում:

Եվ այսպես, համաշխարհային տասնյակը՝

Հոմերոս. «Իլիական», «Ոդիսական»

Վիլյամ Շեքսպիր. «Համլետ», «Ռոմեո և Ջուլիետ»

Հարփեր Լի. «Ծաղրասարյակ սպանելը»

Վիլյամ Գոլդինգ. «Ճանճերի տիրակալը»

Չարլզ Դիքքենս. «Մեծ հույսեր»

Մերի Շելլի. «Ֆրանկենշտեյն»

Յոհան Վոլֆգանգ Գյոթե. «Ֆաուստ»

Ֆրանց Կաֆկա. «Կերպարանափոխություն»

Լև Տոլստոյ. «Աննա Կարենինա»

Ֆյոդոր Դոստոևսկի. «Ոճիր և պատիժ»

Աղբյուրը` 168.am